Οι παραγγελθέντες προϊόντα μπορούν να ακυρωθούν, επιστραφούν ή αντικατασταθούν μόνο στις εξής περιπτώσεις:
Αν τα παραδοθέντα προϊόντα δεν αντιστοιχούν στα παραγγελθέντα από τον πελάτη. Θεωρείται ότι υπάρχει ασυμφωνία και μπορεί να εγκριθεί επιστροφή ή αντικατάσταση μόνο αν το φυτά που εστάλη είναι διαφορετική ποικιλία από αυτή που παρήγγειλε ο πελάτης. Σε αυτή την περίπτωση, το προϊόν αντικαθίσταται εντός 48 ωρών από την υποβολή του αιτήματος από τον πελάτη και αφού επιστραφεί το λάθος προϊόν.
Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να υποβάλει καταγγελία εντός 48 ωρών από την παραλαβή των φυτών, αν αυτά είναι μαραμένα, πεθαμένα ή εκριζωμένα κατά τη στιγμή της παραλαβής τους.
Ο πελάτης έχει το δικαίωμα, χωρίς να οφείλει αποζημίωση ή ποινή και χωρίς να αναφέρει λόγο, να ακυρώσει τη σύμβαση εξ αποστάσεως εντός 14 εργάσιμων ημερών από την παραλαβή, υπό την προϋπόθεση ότι τα παραγγελθέντα προϊόντα επιστραφούν στην κατάσταση που τα παρέλαβε, χωρίς να έχουν χρησιμοποιηθεί – όπως αναφέρεται στο άρθρο 55 του Νόμου για την Προστασία Καταναλωτών. Οι υπηρεσίες κούριερ είναι επιβάρυνση του πελάτη και εκτελούνται μέσω της εταιρίας κούριερ Speedex/Geniki
Αν δεν τηρηθεί η προθεσμία παράδοσης που έχει ανακοινωθεί.
Η επιστροφή χρημάτων για παραγγελίες που πληρώθηκαν μέσω τραπεζικής μεταφοράς γίνεται εντός 14 ημερών. Η προθεσμία αρχίζει να τρέχει μόλις παραλάβουμε τα επιστραφέντα προϊόντα από τον πελάτη και αφού παρασχεθεί ο αριθμός τραπεζικού λογαριασμού του πελάτη μέσω email. Οι υπηρεσίες κούριερ είναι επιβάρυνση του πελάτη και εκτελούνται μέσω της εταιρίας κούριερ Speedex/Geniki.
Τα έξοδα επιστροφής μιας ακυρωμένης και μη παραληφθείσας παραγγελίας είναι επιβάρυνση του πελάτη.
Σε όλες τις περιπτώσεις που αναφέρονται στα άρθρα 50, 51, 54 και 55 του Νόμου για την Προστασία Καταναλωτών και το άρθρο 4 του Νόμου για την Εμπορική Τηλεπικοινωνία. Εκτός από τις περιπτώσεις που αναφέρονται, ο πελάτης δεν έχει το δικαίωμα να αρνηθεί την παραλαβή και πληρωμή των προϊόντων από την παραγγελία του.